TULITYÖKORTTI

Jokaiselta tulen tai tulta mahdollisesti aiheuttavan prosessin kanssa työskentelevältä edellytetään tulityökorttia. Tällaisia työvaiheita ovat mm. hitsaus, poltto- tai kaarileikkaus, metallin hionta ja avoliekin tai kuumailmapuhaltimen käyttö.

Koulutus keskittyy turvallisen työskentelyn varmistamiseen. Tavoitteena on, että kortin saaja osaa noudattaa turvallisuutta työssään ja edistää turvakulttuuria työpaikallaan. Koulutus on uusittava joka 5 vuosi. Myös vastuunalaisten esimiesten hyvä suorittaa tulityökortti.

Pyydä tarjous!

TYÖTURVALLISUUSKORTTI

Työturvallisuuskortti on kehitetty turvaamaan ja sujuvoittamaan työskentelyä yhteisprojekteissa, joissa työskentelee usean yrityksen edustajia. Kortin avulla varmistutaan, että kortin haltija voi omalta osaltaan vaikuttaa työturvallisuuteen ja että hänellä on työsuojelun perustiedot ja oikeanlainen asenne vähentää työtapaturmia ja vaaratilanteita.

Työturvallisuuskortti on vapaaehtoinen, mutta pääsääntöisesi yritykset edellyttävät alihankkijoiltaan tai kumppaneiltaan korttia varmistaakseen projektikokonaisuuden laadun ja turvallisuuden.

KURSSI

Kursin kesto on noin 8 tuntia.  Kurssipaikka on täysin sovittavissa asiakkaan toiveiden mukaan. (asiakkaan omissa tiloissa,

A-korttikouluttajan tiloissa tai vuokratiloissa). Palvelemme koko Suomen aluella ja meillä on matkustusvalmiudet koko Eurooppaan!

A-KORTTIKOULUTTAJA LYHYESTI

Kouluttajalla on 16 vuoden kokemus turvallisuusalalta. Suorittanut meri palomies ja laivaturvallisuus koulutuksen. Tulityökortti koulutuksista on 5 vuoden kokemus. A-Korttikouluttaja järjestää tulityökorttikoulutusta kolmella kielellä (suomi, englanti ja saksa).